MultiCom esittelee uuden tavan hoitaa varmistukset ja palautukset ja tarjoaa neljännesvuosisadan kokemuksensa varmistusten hoivapalveluna asiakkaitten käyttöön. Varmistusten ja palautusten hankaluudet voi nyt huoletta jättää MultiComin hoivapalvelun hoidettavaksi. Kiinteällä kuukausimaksulla, ei erillisiä aloituskuluja.

Hoivapalvelu sisältää:

  • Asiakkaan nykyisen varmistusympäristön ja tarpeitten arvioinnin
  • Varmistusinfran eri osa-alueiden (laitteistot ja ohjelmistot) päivityksen/vaihdon
  • Palvelun, joka sisältää jatkuvan tuen sekä määräajoin toistuvat seuranta- ja kehityspalaverit

Lisäpalveluja tarvittaessa:

  • Muutoksen hallinta
  • Teknologiapäivitykset ja laajennukset
  • Kapasiteettilaajennukset
  • Päivittäiset tuotanto- ja hallintaoperaatiot
  • Muut asiakkaan kanssa määritellyt palvelut (esim. yksittäiset palautusoperaatiot tai testaukset)

Kenelle?

Varmistusten hoivapalvelu on oivallinen ratkaisu yrityksille, jotka kärsivät henkilöstöpulasta tai muuten haluavat minimoida riskit ulkoistamalla määritellyt asiantuntijapalvelut erikoisammattilaisille, välttää suuria investointeja sekä purkaa monimutkaisuuksia toimintaympäristössään. Etähoiva on kokonaisvaltainen varmistuspalvelu, jossa reagoidaan asiakkaan olemassa oleviin ja tuleviin tarpeisiin reaaliaikaisesti.

Hoivapalvelu

Hoivapalvelun varmistusratkaisun runkona on parhaiten asiakkaan tarpeisiin soveltuva tiedon
suojaamisratkaisu. Nykyjärjestelmän auditoinnin ja mahdollisten varmistusstrategia- ja teknologiamuutosten
jälkeen perushoivapalvelu sisältää:

  • Varmistusten monitoroinnin
  • Kuukausittaisen sähköpostiraportin varmistuksista
  • Tuotantopalaverin asiakkaan luona neljännesvuosittain
  • Varmistustapahtumien etäkäsittelyn (4 tunnin vasteaika sovittuna palveluaikana)
    • Virheiden analysointi
    • Virheiden korjaustoimenpiteet
      - Asiakkaan yhteyshenkilöiden kanssa (esim. Skype for Business -avulla)
      - Päämiesten yhteyshenkilön kanssa
      - Varmistussovelluksen huoltopäivitykset
  • Kolme (3) etäpalautuspyyntöä kuukaudessa
  • Maksullisia lisäpalveluita ovat:
    • Uusien ympäristöjen konfigurointi ja tarpeettomien poisto
    • Lisäpalautuspyynnöt ja konfiguraatiomuutokset
    • Palveluajan ulkopuoliset tehtävät
    • Tehtävät asiakkaan tiloissa
    • Palvelupaketin laajennukset


Peruspalvelu toimitetaan arkipäivisin (8–16).

> Lataa PDF-esite