Varmistusten hoivapalvelu

MultiCom esittelee uuden tavan hoitaa varmistukset ja palautukset. Varmistusten hoivapalvelun ansiosta varmistusten ja palautusten hankaluudet voi nyt huoletta jättää MultiComin hoidettavaksi. Tarjoamme yli neljännesvuosisadan kokemuksemme asiakkaittemme käyttöön kiinteällä kuukausimaksulla, ilman erillisiä aloituskuluja.

 

Hoivapalvelu sisältää:

  • asiakkaan nykyisen varmistusympäristön ja tarpeitten arvioinnin
  • varmistusinfran eri osa-alueiden (laitteistot ja ohjelmistot) päivityksen/vaihdon
  • jatkuvan tuen sekä määräajoin toistuvat seuranta- ja kehityspalaverit.

Lisäpalveluja tarvittaessa:

  • muutoksen hallinta
  • teknologiapäivitykset ja laajennukset
  • kapasiteettilaajennukset
  • päivittäiset tuotanto- ja hallintaoperaatiot
  • muut asiakkaan kanssa määritellyt palvelut (esim. yksittäiset palautusoperaatiot tai testaukset).

Kenelle?
Varmistusten hoivapalvelu on oivallinen ratkaisu yrityksille, jotka kärsivät henkilöstöpulasta tai muuten haluavat minimoida riskit ulkoistamalla määritellyt asiantuntijapalvelut erikoisammattilaisille. Palvelun avulla vältetään myös suuria investointeja ja puretaan monimutkaisuuksia toimintaympäristössä. Etähoiva on kokonaisvaltainen varmistuspalvelu, jossa reagoidaan asiakkaan olemassa oleviin ja tuleviin tarpeisiin reaaliaikaisesti.

Hoivapalvelu

Hoivapalvelun varmistusratkaisun runkona on parhaiten asiakkaan tarpeisiin soveltuva tiedon suojaamisratkaisu. Nykyjärjestelmän auditoinnin ja mahdollisten varmistusstrategia- ja teknologiamuutosten jälkeen perushoivapalvelu sisältää:

  • varmistusten monitoroinnin
  • kuukausittaisen sähköpostiraportin varmistuksista
  • tuotantopalaverin asiakkaan luona neljännesvuosittain
  • varmistustapahtumien etäkäsittelyn (4 tunnin vasteaika sovittuna palveluaikana)
    • virheiden analysointi
    • virheiden korjaustoimenpiteet
      • asiakkaan yhteyshenkilöiden kanssa (esim. Skype for Business -sovelluksen avulla)
      • päämiesten yhteyshenkilön kanssa
      • varmistussovelluksen huoltopäivitykset
  • kolme (3) etäpalautuspyyntöä kuukaudessa.

Maksullisia lisäpalveluita ovat:

  • uusien ympäristöjen konfigurointi ja tarpeettomien poisto
  • lisäpalautuspyynnöt ja konfiguraatiomuutokset
  • palveluajan ulkopuoliset tehtävät
  • tehtävät asiakkaan tiloissa
  • palvelupaketin laajennukset.

Peruspalvelu toimitetaan arkipäivisin (8–16).

> Lataa PDF-esite