Uutiskirjeet

23.5.2018

Uutiskirje 5/2018

Tervetuloa MultiComin tuoreen teknologiauutiskirjeen pariin.

Uusi EU:n tietosuoja-asetus – GDPR – astuu voimaan 25.5. Haluathan tulevaisuudessakin vastaanottaa tiedotteita MultiComilta?

MultiCom on sitoutunut toimimaan GDPR -asetuksen mukaisesti niin päivittäisissä henkilöstönsä suorittamissa rutiineissaan kuin liiketoimintaprosesseissaan.

23.11.2017

Uutiskirje 11/2017

MultiCom: Uudet verkkosivut avattu

Olemme uusineet verkkosivujemme ilmettä ja toimivuutta tämän hetken tarpeita vastaavaksi. Käy vierailemassa https://multicom.fi/ ja lähetä kommenttisi joko chatin kautta tai yhteydenottolomakkeella.

1.5.2017

Uutiskirje 5/2017

MultiComin uusi päämies: Cohesity

MultiCom on aloittanut Cohesityn ratkaisujen edustamisen ja myynnin. Cohesityn tuote on uuden sukupolven skaalautuva sekundäärisen tallennuksen alusta,

1.11.2016

Uutiskirje 11/2016

Dell EMC: Elastic Cloud Storage

Julkinen pilvi on tehnyt objektitallennuksen meille kaikille tutuksi. Sovelluskehittäjät ovat ottaneet sen omakseen ja huomanneet kuinka objektitallennuksen keinoin koodirivien määrää saadaan pienenettyä merkittävästi.

1.5.2016

Uutiskirje 5/2016

Tämä on MultiCom Software Oy:n teknologiauutiskirje, jota tulemme toimittamaan muutaman kerran vuodessa. Kirjeeseen olemme koonneet päämiestemme ja yhteistyökumppaneittemme kanssa tuoreimmat ja kiinnostavimmat tiedon suojaamiseen ja pitkäaikaistallentamiseen liittyvät uutuudet. Toivomme, että kirjeemme voi ilahduttaa teitä jatkossakin.

Näytä kaikki >>
takaisin ylös